fredag 9 april 2010

Busrider!

Var i Noosa over kvallen, ar i Rainbow Beach nu. Mitt hostel ar tydligen de enda med tradlost internet men deras router ar nere sa far sitta pa internet cafe. Kom hit runt 12 tiden. Det ar delvis molnigt men 28grader, stor skillnad fran Sydney. Ska upp kl7.00 imorrn for att ha sakerhetsgenomgangen innan jag far sticka till Fraser Island. Sag jeeparna idag de ar ratt sa stora =). Den lilla bit av Noosa som jag hann se var riktigt fin, jag skulle vilja haft nagra dagar dar for att hinna se allt. Rainbow beach var mycket mindre an jag forvantat mig, inte sa mycket hander har. Tror jag ska ga och bada om en stund....

1 kommentar:

  1. jo rainbow beach är en håla men, frazer är schysst. Har du träffat din campinggäng än?
    Använd myggmedel! hihi

    SvaraRadera